LIBROS DE TEXTO CURSO 2021-2022

Los libros de texto para el curso 2021-2022 de tercero y cuarto de la ESO y bachillerato serán los siguientes:

Libros3-4 ESO

Libros Bachillerato

En primero y segundo de ESO se utilizarán libros solidarios, exceptuando los cuadernos de ejercicios de Inglés y Francés:

DBH 1- 2 liburuak

KONTINGENTZIA PLANA

KURTSO AMAIERAKO IRTEERAK 2020-2021

ZARAUTZERA SURFEATZERA AGORREGIKO BURNIOLA ETA ERROTA
PIRAGUISMOA 1E PIRAGUISMOA 1C

2021-22 IKASTURTEKO LIBURUAK

2021-2022 ikasturterako hirugarren eta laugarren DBHko liburuak eta Batxilergorako liburuak honako hauek izango dira:

DBH 3-4 liburuak

Batxilergoko liburuak

Lehenengo eta bigarren DBHkoek aldiz liburu solidarioak izango dituzte, ingelesa eta frantsesako ariketa koadernoak izan ezik.

DBH 1- 2 liburuak

TALAIAKO IPUIN LEHIAKETA

2020-21.ikasturteko Talaiako ipuin lehiaketako irabazleak Aitana Lekuona eta Unax Goena izan dira. Gaia "arnasgunea" izan da. Zorionak txapeldunak!!

DBH 4 KO PLANETARIUMA

DBH4KO IKASLEEK EGITURA GEODESIKO BAT EGITEN IKASI DUTE, ETA PLANETARIUM BAT ERAIKI DUTE IKASTETXERAKO. BIOLOGIA-GEOLOGIAKO MINTEGIAK ONDO ERABILIKO DU, SEGURU. GUZTIENTZAT IKUSGAI DAGO GIMNASIO TXIKIAN.

PLAIAUNDIKO PARKE EKOLOGIKORA BISITA

Maiatzean zehar 1. mailako ikasleek inguruak eskaintzen digun aukera paregabea aprobetxatu dute hegaztiei (eta beste zenbait izaki bizidunei) buruz gehiago jakiteko.

GSuite

EGUTEGIA 2021-2022