PLAN DE CONTINGENCIA

BATXILERREKO ARGAZKINTZA TALDEKO IKASLEEN LANA

Urte bukaerako Txangoak Ekainaren 18an

1. DBH: Hernaniko Igerilekura.

2. DBH: Donostiara (Piragua, SUP)

3. DBH: Irunera Piragua Santiagotarrak Elkartean.

4. DBH: Labannera Aquapark.

Jaizkibel mendian, testuliburuetan baino argiago

Argia astekariak Talaiako ikasleek burututako proiektuaren inguruko erreportajea argitaratu du aste honetan. Egin klik irudian eta gozatu.

Ameztu Jaizkibel Arma Plazan

Telefono berria

Eskolako telefono zenbakia aldatu egin da. Telefono berria 943899496 da.

IÑAKI SANZEK CAF-ELHUYAR SARIA JASO DU

Gure lankide Iñaki Sanz-ek #CAFelhuyar saria jaso du, Argia aldizkarian sagastietako bioaniztasunari buruz argitaratutako erreportajegatik. ZORIONAK IÑAKI!

CAF-Elhuyar saria Iñakiri

Gipuzkoako atletismo txapelketa 2019

TALAIA ATLETISMO TALDEKO NESKAK Gipuzkoako txapeldunak eta mutilek hirugarren postua lortu dute.

ZORIONAK!

Perla Filosofikoak

Filosofiako mintegiaren eskutik, batxilergoko 1. mailako ikasleekin grabaketak egin eta… hona hemen gure opera prima: “Perla filosofikoak”. Ikusi, ikasi eta gozatu!

2018-2019 Ikasketa bidaia

IRTEERA BIKAINA JAIZKIBELERA ARANZADIKOEKIN (DBH1)

Joan den astelehen eta asteartean DBH1eko ikasleek irteera berezia egiteko aukera izan zuten. Euren herrian bertan dagoen Jaizkibel mendiko Justiz eremura joan ziren, baina oraingoan Aranzadi Zientzia Elkarteko Botanika Sailak gidatuta, bertako ekosistemak, fauna eta flora ezagutzeko aukera bikaina izan zuten.

Irteera hau DBH1eko ikasleak Biologia-Geologia ikasgaiaren barruan egiten ari diren proiektuaren barruan dago kokatua. Ikasleek Jaizkibel ezagutzeaz gain, bertako bioaniztasunari buruzko datuak ere bildu behar izan zituzten, gero horiekin gelan proiektua landu ahal izateko.

Irteerak bertako fauna eta flora mehatxatua, ezagutu eta ikusteko aukera eman zuen. Armeria euscadiensis landare endemikoa, musker berdea (Lacerta bilineata), sugandila arrea (Podarcis liolepis), apo arrunta (Bufo spinosus), haltza (Alnus glutinosa), eta beste hainbat espezie ezagutzeko aukera izan zuten.

Eguraldiak lagunduta, egun ederra pasa zuten bertan!

Eskerrik asko Aranzadiko Botanika Sailekoei egindako ibilbide zoragarriagatik!!!

DBH 2. mailakoek egindako Stop Motion batzuk

ZORIONAK talde guztiei, lan bikaina egin duzue!

EGUTEGIA 2020-2021

ORDUTEGIA 2020-2021