Printzipioak, baloreak eta nortasun ezaugarriak. Helburuak:

• Ikaslearen etorkizuna eraiki
  • Heziketa integrala
  • Etengabe hobetuz
  • Ikastetxe akonfesionala eta irekia
  • Kultura guztietara zabalik
  • Ikasle eleanitzak hezi
  • Elkarlanean
  • Elkarbizitza
  • Autonomiaduna
  • Hezkidetza

Aniztasunari trataera

• Orientazio eta Tutoretza
  • Aniztasuna eta behar bereziak: programa osagarria, laguntza taldeak, curriculum desberdinak eratzea, Dibertsifikazio...
  • Baliabide didaktikoak. Bertan biltzen dira ekipamendu did-aktikoak (ordenagailu gelak, laborategiak, teknologia tailerrak, gimnasioak, musika gela, liburutegia, ikus-entzunezko eta proiekzio tresnak...)
  • Euskararen normalizazioa
  • Informazio eta komunikazio teknologia berriak
  • Jarduera osagarri eta eskolaz kanpoko zerbitzua: Egonaldi-ak barnetegi-erregimenean, ikastetxeko jaiak, hezkuntza-kanpaina bereziak, gelaz kanpoko jarduerak (bisitak, landa-lanak...), irteerak (ikasturte-amaierako bidaiak, ikasle-trukeak...)
  •  Zerbitzu osagarriak: garraioa eta jantokia DBH-ko ikasleentzat. Ikasleentzako Bidelaguna

Metodologia

Oinarrizko gaitasunak irakaskuntza prozesuaren ardatz moduan hartuta, ikasleak bere gaitasunak eta gizarteak planteatzen dituen erronka berriei aurre egitea erraztuko dituen metodologia erabiliko da. Ondoko hauek izango dira honen ezaugarri nagusiak:

• Ikasleen mailara egokitua
  • Indibidualizatua
  • Interaktiboa
  • Talde lana eta lan kooperatiboa bultzaten duena
  • Autonomia eragiten duena
  • Eraikitzailea
  • Eguneratua
  • Motibatzailea
  • Denbora eta espazioa malgutasunez antolatzea
  • Planteamendu globalak IKTak curriculumera integratzea
  • Askotariko baliabide didaktikoak erabiltzea eta ingurunearen aukerak aprobetxatzea
  • Ebaluazioak