KONTINGENTZIA PLANA

BATXILERREKO ARGAZKINTZA TALDEKO IKASLEEN LANA

EMAKUME ZIENTZIALARIEN EGUNA OTSAILAK 11: TXAPELKETA: ZEIN OTE DIRA?

ANIMATU EMAKUME ZIENTZILARIAK EZAGUTZERA!

OHARRA: SARIA BADAGO

tabla periodikoa

Bilatu  informazioa ondoko estekan, galderak erantzuteko. Behin aurkituta, osatu emaitzen orria eta sartu Fisika/Kimikako mintegitik kanpo dagoen kutxan.

Entregatzeko azken eguna: otsailak 12a. Animo!

EMAKUME ZIENTZIALARIEN TAULA PERIODIKOA

Informazio guztia hemen

EGUZKI-SISTEMA ESKALAN

Aurtengo "Izarren hautsa gara" gure STEAM proiektuaren barruan, DBH1eko ikasleek eguzki-sistemaren eredua sortu dute patioan.

Onarpena eta matrikulazioa

Onarpena eta matrikulazioa. Haur, Lehen eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza.

• On-line: 2021eko urtarrilaren 18tik 29ko 24:00etara arte
  • Aukeratutako lehenengo ikastetxean: idazkaritza ordutegian, 2021eko urtarrilaren 18tik 29ra

Informazio gehiago hemen

ESKOLAKO KARBONO-AZTARNA

2. batxilergoko Lur eta ingurumen-zientzietako ikasleek eskolak isurtzen duen karbono dioxidoaren inguruko ikerketa burutu dute eta lortutako emaitzak eta gomendioak txostenetan idatzi. Gainera, infografiatan laburtu dute idatzitakoa. Jakinmina duenak, hemen du eskura txostenetako bat

Karbono Aztarna Infografia 2 Karbono Aztarna Infografia 1 Karbono Aztarna Infografia 5
Karbono Aztarna Infografia 4 Karbono Aztarna Inforgrafia 3

ZAINDU DITZAGUN GURE BASOAK!

Ikasturte honetan Agenda 2030en barruan BASOAK landuko ditugu. Hementxe dituzue 4. mailakoek bertako basoen kontserbazioaren inguruan sentsibilizatzeko egin dituzten kartelak.

Basoko Kartelak

EUSKARALDIA 2020

TALAIAN EUSKARALDIA BERTAN DA!

GURPIL GAINEAN

DBH 2. mailako ikasleak irristaketa lantzen aritu dira Gorputz Hezkuntzako saioetan. Gurpil gainean oso trebeak direla erakutsi digute!

LURRAREN DENBORA-LERROA

Aurtengo egoera berezia dela eta, patioa ere lanerako gune bihurtzea ez da ideia txarra. 2. batxilergoko ikasleek bertan Lurraren denbora-lerroa sortu eta honako bideoa ekoiztu zuten:

2019-2020ko EA21 maskoten lehiaketa

2019-2020 EA21-eko maskota lehiaketaren irabazleak Noa Iza eta Jon Baranda  izan ziren. ZORIONAK!!

Gorputz Hezkuntzako Sketchak konfinamenduan

EGUTEGIA 2020-2021