KONTINGENTZIA PLANA

DBH 3 - 3 ESO

DBH 4 - 4 ESO

Txuri Urdin

Hemen duzue DBH 1eko ikasleek Txuri Urdin izotz jauregira egindako bisitaren bideoa Zein ondo pasa zuten!

DBH4ko frantseseko ikasleak Bordelen!/ ¡L@s alumn@s de 4º ESO en Burdeos!

Hona hemen frantseseko DBH4ko ikasleek Bordelera egindako irteeraren lekuko. Argazkian, ikasleen atzean, Miroir d’Eau eta la place de la Bourse. Ederki pasa genuen! À bientôt Bordeaux !
L@s alumn@s de francés de 4ºESO visitaron Burdeos. En la foto se aprecia el Miroir d’Eau y la place de la Bourse.  ¡Nos lo pasamos genial! À bientôt Bordeaux !

Zuberoan

Euskara normalkuntza batzordeko eta dantza tailerreko ikasleak Ipar Euskal Herrian egon ziren pare bat egunez. Maulen maskarada ikusi eta gero, Baigorrin lo egin zuten eta ondoren, Donibane Garazin korrika egin. Asteburu bikaina!

Jaizkibelgo altxor ezkutuak

Lur- eta ingurumen-zientzietako ikasleek Jaizkibelgo geoforma bitxiak aztertu dituzte eta ibilbide birtualak sortu dituzte, forma zaurgarri hauek etxetik mugitu gabe ezagutu ahal izateko. Jantzi 3D betaurreko batzuk eta ezagutu Jaizkibelgo altxorrak!

KORRIKA 2022

Hau da izan genuen giroa Korrika 2022 festan!

GSuite

EGUTEGIA 2021-2022