KONTINGENTZIA PLANA

BATXILERREKO ARGAZKINTZA TALDEKO IKASLEEN LANA

INAUTERIAK 2020-21

Aurten inauteritan antolatu dugun taldekako mozorro lehiaketan, hauxe izan da irabazlea: DBH4B taldea!

XABIER MENDIGUREN IDAZLEA IKASTETXEAN

Xabier Mendiguren idazlearen "Bizitza motor gainean" liburua irakurri ondoren, aste honetan bigarren mailako ikasleek idazlearekin solasaldia eduki dute.
Mila esker, Xabier! Plazera izan da!

ALBISTEGIA - 2040

DBH1eko ikasleek klima aldaketaren ondorioak landu dituzte eta 2040ko albistegia nolakoa izan daitekeen pentsatu dute. Oraindik garaiz gaude halako albisteak ekiditeko!

MAIXA ZUGASTI IDAZLEA IKASTETXEAN

Maixa Zugastiren bisita izan dugu ikastetxean. Batxi 1.mailako ikasleek  L.A.A liburua irakurri ondoren, idazlearekin aparteko solasaldia  izan dute.
Eskerrik asko, Maixa! Plazera izan da!

EMAKUME ZIENTZIALARIEN EGUNA OTSAILAK 11: TXAPELKETA: ZEIN OTE DIRA?

ANIMATU EMAKUME ZIENTZILARIAK EZAGUTZERA!

OHARRA: SARIA BADAGO

tabla periodikoa

Bilatu  informazioa ondoko estekan, galderak erantzuteko. Behin aurkituta, osatu emaitzen orria eta sartu Fisika/Kimikako mintegitik kanpo dagoen kutxan.

Entregatzeko azken eguna: otsailak 12a. Animo!

EMAKUME ZIENTZIALARIEN TAULA PERIODIKOA

Informazio guztia hemen

EGUZKI-SISTEMA ESKALAN

Aurtengo "Izarren hautsa gara" gure STEAM proiektuaren barruan, DBH1eko ikasleek eguzki-sistemaren eredua sortu dute patioan.

Onarpena eta matrikulazioa

Onarpena eta matrikulazioa. Haur, Lehen eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza.

• On-line: 2021eko urtarrilaren 18tik 29ko 24:00etara arte
  • Aukeratutako lehenengo ikastetxean: idazkaritza ordutegian, 2021eko urtarrilaren 18tik 29ra

Informazio gehiago hemen

ESKOLAKO KARBONO-AZTARNA

2. batxilergoko Lur eta ingurumen-zientzietako ikasleek eskolak isurtzen duen karbono dioxidoaren inguruko ikerketa burutu dute eta lortutako emaitzak eta gomendioak txostenetan idatzi. Gainera, infografiatan laburtu dute idatzitakoa. Jakinmina duenak, hemen du eskura txostenetako bat

Karbono Aztarna Infografia 2 Karbono Aztarna Infografia 1 Karbono Aztarna Infografia 5
Karbono Aztarna Infografia 4 Karbono Aztarna Inforgrafia 3

ZAINDU DITZAGUN GURE BASOAK!

Ikasturte honetan Agenda 2030en barruan BASOAK landuko ditugu. Hementxe dituzue 4. mailakoek bertako basoen kontserbazioaren inguruan sentsibilizatzeko egin dituzten kartelak.

Basoko Kartelak

EUSKARALDIA 2020

TALAIAN EUSKARALDIA BERTAN DA!

EGUTEGIA 2020-2021

ORDUTEGIA 2020-2021